Limited edition pure love by lamour exclusive perfume

RM40.00

Limited edition pure love by lamour exclusive perfume

Availability: 45 in stock

Jom sahre mana tahu iyanya sangat berguna untuk orang lain

bunga PEONY🤔

Kalau korang nk tahu bunga PEONY ni bunga paling WANGI kat seantero dunia taw. Nak beli bunga hidup pun harga dia boleh tahan murah😆

kalau korang nak bau bunga ni macammana, korang beli jer perfume “Pure Love” ni, dalam perfume ni kita adunkan dengan bauan bunga PEONY ni. Bau memang wangi sangat¬≤ weh. Fresh, lembut, romantik gitew.

apa yang bestnya perfume ni, kualiti EDP tahan lebih 8 jam, boleh bawa SOLAT. Harga korang takpayah risau. RM40 je 35ml taw. Mana nak dapat harga macam ni dengan packaging yg mewah🥰

Sesuai untuk beri pada tersayang
dijadikann hantaran
birthday gift

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Limited edition pure love by lamour exclusive perfume”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Cart
Open chat
1
meriahmall.com admin
Hi, Saya Admin meriahmall.com
Anda ada sebarang pertanyaan boleh whatsapp saya